ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

عسلی مامان و باباش

تولد یک سالگی

1394/4/23 9:49
نویسنده : مامان ریحانه
379 بازدید
اشتراک گذاری

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا، وجود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز، از اسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

ریحانه کوچولوم تولد یک سالگیت مبارک .انشاله 120 ساله بشی .اصلا باورم نمیشه یک سال گذشت

بابا امروز برام یک پیام فرستاد که خیلی قشنگ بود اینجا یادگاری مینویسم برات .دستش درد نکنه

یک سال است تابستان برای طعمی دیگر دارد .اصلا طعم زندگی ام از آن لحظه تاریخی عوض شده است .از آن هنگام که امانتی را که خداوند در درونت به ودیعت نهاده بود به سلامتی به مقصد زمینی اش رساندی و من چقدر خوشحالم که پدر ریحانه شدم .پدر شدن حس زیبایی است که ...

با فداکاری های تو نصیبم شد و من اینجا از تمام زحماتی که در این یک سال و نه ماه برای من و ریحانه کشیده ای تشکر می کنم .عزیزم تولد عشقمون مبارک

همیشه و در همه زمان و همه روز و همه حال دوستت داره و ما هم دوستش داریم و وجودش برامون مهمه

همیشه زنده و سلامت باشه

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)